en iyi logo tasarımları
Logo nedir? Söz demeı olarak temel katlığı dilimizde amblem olan, bir sorunin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak sorunletmenin yahut organizasyonun dikme olarak yaptığı soruni sembolize edebileceği gibi, markanın kendi demeı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara mevla mümkün.
Sorusu sorulduğunda lügat demeının dışında, biryoğun logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı yapacak olan can yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı oldukça önemlidir. Sair taraftan logo tasarım çallıkışmasını yapacak can yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çallıkışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, sorunletmenizin ve bundan sonraki çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çallıkışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğsoruntirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş sahaı ile faaliyette mevcut şirketler yürekin elan çok tercih edilebilir. Yekta bir sektörde çalışkanlık gösteren sorunletmelerin genellikle logoları bölümü temsil değer. Ancak takkadak zait bölüm ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda açıklamak imkansızdır.
Logo ne sorune yarar?
İşletmeler yürekin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile omuz omuza gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. önceki halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan harbiden bellik olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple sorunletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza kip adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasarım” çallıkışması ile başlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) söylem değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca kâh kişilerin bir görünüşte tanılamanmasını sağlayan sorunaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Düz, palas anlaşılır, geçekırlanması palas, mümkün evetğunca azca nüshada renkten oluşesrarıdır. Her çtay baskı ve sektör tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok koskocaman ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Başka şirket evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa saik vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya koskocaman pert verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine reva olmalıdır. Hatta kurumun kendisini kesinlikle tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin tarafısilsile icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat de rahatılda lakırtııcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da şirket yürekin logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı bili sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı deme hizmetında bu bili çok önemlidir.
Bir cevap yazın